Τετάρτη 3 Μαρτίου 2010

TOP TEN OF MY SOUNDS

10.  Η γαλλική λέξη "suçon".


9. Η ελληνική λέξη "εμφιλοχωρώ".


8. Κάθε λέξη -όνομα κύριο ή προσηγορικό, ήρεμης διάθεσης και θετικής ενέργειας- που αρχίζει από Κ.


7. Η αρχή, η μέση και το τέλος του "dust in the wind".





6. Τα βήματά μας στη βροχή. Την καλοκαιρινή. Που ξεφλουδίζει γλυκά τον ήλιο στα μάτια μας.


5.  Όταν διαβάζω το ακόλουθο:


 Elizabeth's spirits soon rising to playfulness again, she wanted Mr. Darcy to account for his having ever fallen in love with her. "How could you begin?" said she. "I can comprehend your going on charmingly, when you had once made a beginning; but what could set you off in the first place?"


"I cannot fix on the hour, or the spot, or the look, or the words, which laid the foundation. It is too long ago. I was in the middle before I knew that I had begun."  (Mr. Darcy replied)


                                                                              JANE AUSTIN, Pride and prejudice, XVIII


4.  Η φωνή της Έλλης Λαμπέτη.


3.  Η φωνή του πατέρα μου.


2.  Το κλειδί στην πόρτα. Κυρίως, όταν επιστρέφω.


1.  Το κλειδί στην πόρτα. Κυρίως, όταν αναχωρώ.





35 σχόλια:

  1. ''Κάθε λέξη -όνομα κύριο ή προσηγορικό, ήρεμης διάθεσης και θετικής ενέργειας- που αρχίζει από Κ.''
    Με μόνο θετική ενέργεια για τα καλύτερα!
    Καλό μήνα!
    Την Καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φίλος, μυστήριο αλλά ωραίο το post σου. Με έκανε πραγματικά να προσπαθήσω να θυμηθώ τον ήχο του κλειδιού...

    Πιστεύω ότι και top 20 να είχες θα είχες ακόμα αρκετούς ήχους. Να είσαί καλά και καλό μήνα!

    Καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΘΕΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΝΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλό μήνα φίλε
    http://www.youtube.com/watch?v=CGWUlJm36Ow

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. το πιο ερωτικο ποιημα που εχει γραφτει ποτε απο την αγαπημενη σου (και μου) Ελλη
    http://www.youtube.com/watch?v=zB0E9pSFlDg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Από τα πολύ αγαπημένα μου τραγουδια που ειχα την τυχη να το ερμηνευσω και γω
    Φιλιά πολλά και μια ομορφη Άνοιξη στα πόδια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα

    Καλή Άνοιξη, από καρδιάς

    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. b|a|s|n\i/a

    'Ατιμε! Με άφησες ενεό πάλι!

    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ gaykarkinos7

    Έτσι ντε! Θετικά και ήρεμα...

    Φιλιά, ρε Τάσο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ Άνεμος

    Όλοι μας κυοφορούμε τη μνήμη των δικών μας ήχων και την αντήχηση της μοιραίας σύμπτωσής τους με συγκεκριμένα κάθε φορά δεδομένα της ζωής μας, έτσι δεν είναι;

    Να είσαι καλά και χαίρομαι πολύ, όταν περνάς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS

    Το αυτό επιθυμώ και δι' υμάς, Σκρουτζάκο!

    Να έχεις ένα γλυκύτατο έαρ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ man about town

    Δε θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο μαζί σου. Αλλά και να διαφωνούσα, πάλι εσύ θα έλεγες την αλήθεια...:)

    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @ Μαρια Νικολαου

    Για άλλη μια φορά με εντυπωσιάζεις.

    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ Sailor

    Τώρα που έρχεται άνοιξη νομίζω ότι οι φωτογραφίες σου δε θα παίζονται... έτσι, για να μιλήσω τη γλώσσα των νέων...:)

    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τελικα τι θα πει suçon" και "εμφιλοχωρώ";

    Καποιοι ηχοι, πολυ πρωτοτυπο θεμα για αναρτηση! ;)

    Τη καλησπερα μου απο Στοκχολμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. η αναχωριση και η επιστροφη για εμενα της ψυχης μας,την χαριζουμε σε αυτους που αγαπαμε και δινουμε το κλειδη της καρδιας μας,ετσι ρομαντικα καλε μου φιλε και χωρις τονους στις λεξεις........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ο ήχος του πάγου σαν σπάει κι αρχίζει να λιώνει...

    άνοιξη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δίνω ότι έχω και δεν έχω, για την (κάθε) στιγμή, που μου μεθά το μυαλό η χροιά της φωνής της μητέρας μου, σε συνδυασμό με παράλυση όλου μου του "είναι" από τα χάδια και την ενέργειά της...

    Σαν γατί νεογέννητο της αφήνομαι, να κάνει αυτό που τόσο καλά ξέρει...

    ...να αγαπάει...

    Τιγροφιλί απειροδυνατότατο!
    ..σαν αυτό της μαμάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Δεν είναι μόνο που αργείς να φανείς έρχεσαι όταν δεν μπορώ να σε ανοίξω:)
    Αγαπημένο τραγούδι!!!
    Τις λέξεις υποθέτω θα τις εξηγήσεις απαντώντας στο σχόλιο της Elva..
    Η ανθρώπινη φωνή μπορεί να πει πολλά, μόνο από τον τόνο, την ένταση, τη χροιά. Λατρεύω τις όμορφες φωνές στα δικά μου αυτιά. Νομίζω ότι ακούω τη δική σου:)

    Καλό βραδάκι Αποστόλη μου
    Φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ψηφίζω υπέρ του εμφιλοχωρώ ,συνεχίζω την ανίχνευση και αφήνω καληνύχτα με ανοιξιάτικο άρωμα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @ JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS

    Να είσαι καλά, Σκρουτζάκο μου. Πάντα ευγενικός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @ Elva

    Πασιχαρής που με επισκέφτηκες.
    :)
    Καλώς όρισες!

    Υ.Γ. Ε, ψάξτε λίγο... Έχει περισσότερη αξία έτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @ ΜΩΒ ~~~ΜΩΒ

    Χωρίς τόνους στη λέξη και χωρίς πόνους στην ψυχή.
    Τουλάχιστον όχι διαρκείς και αδιαλείπτους...

    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @ Μια φορα κι εναν τρελο...

    ...μια άνοιξη παλιά που σπάει μέσα στο κεφάλι μας... μια άνοιξη νέα που ανθίζει μες στα χέρια μας...

    Φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @ tiger_lilious

    Φωνές ιδανικές, που δεν κηρύττουν ποτέ πτώχευση ακόμα και σε εποχές λιτότητας...φωνές που ανατινάζονται και το ηχόχρωμά τους μικρές μπίλιες μέσα στο κεφάλι μας...

    Πόσο μου έλειψες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @ Margo

    Κι εγώ τη δική σου... Γιατί είσαι πάντα μέσα μου, δίπλα μου. Να είσαι καλά, Μαράκι μου! Σε φιλώ ηχηρά και ενθουσιωδώς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @ ξωτικό

    Οι κάλπες έκλεισαν και έχω να σου ανακοινώσω ότι ανήκεις στη νικητήρια παράταξη. Προσεχώς, θα παραλάβεις συγχαρητήρια επιστολή μέσα σ' ένα κυκλάμινο. Προτίμηση χρώματος;;;

    :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Την καλησπέρα μου
    γλυκέ μου!Δεν ξέρω τι
    να σχολιάσω!Δεν τα πάω καλά μ αυτά!
    Το ξανθό βλέπεις!
    Φιλιά πολλά

    Υ.γ Για κάποιο περίεργο λόγο
    το χω αναφέρει και στο blog μου
    δεν ενημερώνομαι για τις νέες αναρτήσεις σας
    Κατά τύχη πέρασα! Τες πα!
    Καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΠΕΡΝΑΩ ΝΑ ΠΩ ΜΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ Η ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΑΣ Ν ΑΡΧΙΣΕΙ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΑ:)))ΟΛΑ ΚΑΛΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ.
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ! ΠΙΟ ΓΛΥΚΑ ΑΠΟ ΤΣΟΥΡΕΚΙΑ,ΠΙΟ ΓΕΡΑ ΑΠΟ ΑΒΓΑ,ΠΙΟ ΤΥΧΕΡΑ ΑΠΟ ΑΡΝΙΑ :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @ D.Angel

    Και μόνο που περνάς, είμαι ευτυχής!
    Να είσαι καλά, γλυκιά μου Κρητικοπούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. @ JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS

    Νιώθω εξαιρετικά τυχερός, όταν άνθρωποι τόσο θετικοί και αισιόδοξοι σαν κι εσένα με επισκέπτονται!

    Αντεύχομαι, Σκρουτζάκο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Όλο και περισσότερο,και πηγαίνοντας τις αναρτήσεις προς τα πίσω,από την πιο πρόσφατη προς την παλαιότερη,με εκπλήσσεις ευχάριστα και σχεδόν ανυπομονώ να διαβάσω την επόμενη ανάρτηση-δώρο προς σκέψη.Να σαι καλά!Δεν υπερβάλλω.Μου αρέσει το ευσύνοπτο μέγεθος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή